Ik zie het arrangement wat ik wil boeken niet staan.
Dit kan aan veel verschillende aspecten liggen. U kunt beginnen het volgende te controleren.
– Zijn alle periodes juist ingevuld?
Stel, het gaat om een reservering in de toekomst, is het arrangement dan nog wel geldig?
Kijk ook naar de periodes van het tarief (derde tabblad). Om dit te controleren kunt u het tarief los opzoeken en daar vervolgens dubbel op klikken. Controleer ook of het tarief wel actief is.
- Valt de bezetting van de reservering binnen het minimum en maximum van de ingestelde bezetting van het arrangement? (Let op: als dit beide op 0 staat is het ook goed, dit zijn de standaard instellingen)
In het voorbeeld hieronder is de minimale bezetting 1 persoon en de maximale bezetting 2 personen.
Bij een reservering van 3 personen wordt dit arrangement daarom niet getoond.
- Staan de dagen waarvoor u wil reserveren in het arrangement aangevinkt, en is het arrangement wel actief ?
- Heeft het arrangement of tarief, condities die misschien niet van toepassing zijn in de reservering?
Er kunnen condities vastgesteld zijn voor marktsegmenten, relaties, prijscategorieën en itemtypes.
In het voorbeeld hieronder kan het arrangement alleen geboekt worden voor een business room. - In de tarieven onder de arrangementen hangen ook periodes, staan deze op de juiste manier ingesteld?
Mocht dit allemaal goed staan, neemt u dan contact op met de helpdesk.